Sayfalar

8 Temmuz 2010 Perşembe

İMANIMIZI GEVRETEN FİRİKİK SORUNSALI...!

Son zamanlarda sıcakların artması ile bayanlarda dekolteler alttan üstten açılmaya başladı maşallah.

(Aman maşallah deyin nazar değmesin. Nebiliyim kıçınızı felan kaşıyın hemen..:D)

Kimisi alttan açıyo kimisi üstten açıyo. Sonrada başlıyo bi aşşağı çekmeye bi yukarı çekmeye. Ulan ne bokuma çekiyosun anlamıyorum. O boku giyerken belli açıldığı. Daha ne sikime çekiştiriyosun anlamıyorum. Bırak açılsın bizde rahat rahat görelim ne var ne yok yaaa.

Bazen böyle otobüste yada metroda görüyorum kafama takılıyo. Acaba bu hatun milletinin maksadı ne? Bana sorarsanız biraz fetişlik var bunlarda. Çekiştirme fetişliği diye bir şey (Öyle birşey var mı bilmiyorum ama yoksa da artık var a.q.).

Ortalama m.köy le levent arası 6 dakika sürüyor. 6 dakikada 2 kere çekiştiriyo. 6 dakikada 2 kere çekiştirdiğine göre günde kaç kere çekiştiriyo acaba?

(Nediycektim ben yaa..? Ulan bi yazı yazarkende herşeyi arap saçına çevirmesem olmuyo..:D)

Bu arada bu dekoltelerin içine düşen öküz oğlu öküz olan hemcinslerimde var. Onlarıda anlamış değilim. Ulan bakıyosun tamamda be pezevenk içine düşmek ne diye...:D Afedersiniz gözüyle ayakta beceriyolar valla..:D

Bir başka hususta açılan dekolteler güzellikle genelde doğru orantılı oluyor. Bakıyorum hatunun suratta hayır yok ama bakıyorum memeler taş yada baldırlar sütün..:D Yani o derece açmış durumda. Bi bakıyorum bebek yüzlü bi hatun hemen gözler oraya buraya kayıyo ama ufak bir firikikten başka birşey yok. Onada baktığına değmez. (Bu arada bu genellemelerden herkes alınmasın. Herkes böyle demiyoruz..:D Yani demiyorum.)

Sinir olduğum kısma gelecek olursak. Hatun şahış açmış memeleri yada götü sonra bakan olunca ne bakıyon oluyo. Ulan açmışsın işte sergiyi bakmamak olurmu anasını satıyım. Sen açmasan biz niye bakalım. Afedersiniz bi laf vardır. Göt dediğin sıçar, göz dediğin bakar diye. Bizde bakıyoruz valla..:D

Eyyyy erkek milleti açıkta firikik gördüğünüzde bakmamazlık etmeyin ama öküzlük edipte bokunu çıkarmayın.

Eyyy hatun şahıslar sizde maden giydiniz bi boku hakkını verin lannn..:D Çekiştirip durmayın a.k..:D Asabımı bozmayın benim...:)


Hadi kalın sağlıcakla. Ebenize hörmetler vede bir o kadar saygılar sevgiler öpücükler vs..vs..:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder